Olivella

Diumenge 28/9/14 a les 8:00h
Hora prevista de tornada, les 13h

Anada: Vva, Clos la Plana, Turó dels Cocons, Bosc d'en Serra, Cantera de Sauló, Sant Pere de Ribes, Can Quadres, Ca l'Escola, Bosc de Can Bertran, Riera de Jafra, Can Lloses, Can Pere de la Plana, Planot de Can Pere, Puig de la Llebreta, Coll de la Llebreta, Mas Bargallo, Can Camps i Olivella.

Tornada: Olivella, Serra del Cementiri, El Rourell, Pla dels Roures, Ca l'Almirall de la Font, Can Lloses, Sant Pere de Ribes,  Ermita de Sant Pau, La Coma, Can Sidro, Can Ramonet, Can Ramon, Can Marti, Torre del Veguer, Vva.



Aprox. 41 km i 700m acum.
Nivell: moderat-alt
Ritme: viu
Tècnica: pista en la seva major part. Corriols tècnics en la zona del Ca l'Escola Can Lloses i des del Pla dels Roures a Ca l'Almirall de la Font
La mala sort em fa estar en dique seco.
Em vaig lesionar en la sortida de la setmana passada.
Estic de repos. A veure si puc anar a la rocafortina d'aquest proper diumenge i ja tinc cita amb el traumatòleg

A partir del moment que vaig veure que no podria sortir em vaig dedicar a prepara un esmorzar en Olivella per si algú acudia. Em vaig presentar a l'hora de la sortida com si anes a fer bici i tate ... quanta penya ... 9 valents/valentes disposades a fer una sortida ben guapa. 

I com que hi havia un amic que coneixia la sortida, doncs en marxa sense mi. Quina enveja.






A Olivella estava esperant l'arribada dels bikers amb l'esmorzar desplegat a la plaça de l'esglesia







I despres d'esmorzar, arriba el mossen i ens beneix les bicis ... quin luxe 


A la tornada, com plovia, vaig anar amb el cotxe a poc a poc per si es produia alguna incidència. 

Tornada pel camí més directe i tothom xop, però sa i estalvi a casa en poc més d'una hora





















La ruta final que es va fer va ser: